Grancrest Senki Eleştiri Ve Öneri

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere benim için efsane olan ama izleyici kitlesi için ilk 9-10 bölümde rezalet
ama ondan sonraki bölümlerde mükemmeliğin şekil bulmuş haline dönüşen Grancrest Senki’den bahsetmek istiyorum.

öncelikle konusundan bahsdelim. Hikayemiz kaosun hakimiyetini sürdüğü bir kıtada geçiyor.
Etrafta kendi topraklarının hakimi olan lordlar , kontlar , krallar vb. rütbelere sahip insanlar ile dolu
bu insanlar ise kaosu yatıştırmak içi olan “Arma” adlı güce sahipler. Lakin bu insanların bir yerleri kalıyor
ve birbirlerinin armalarına göz dikiyorlar. Bunun sonucunda ise savaşlar patlak veriyor.
feth edilen topraklardan da ganimet alır. Feth ettikleri yerlerin lordlarımda
armalarını ganimet olarak kendilerine alıp birnevi kendi armalarını güçlendiriyorlar.
Bu dünyada lordları hor gören ve yalnız bir büyücü olan Shiruuka bir gün gezgin bir şövalye olan Theo ile karşılaşıyor.
bu karşılaşma sonrasında başlarına gelen olaylara tanıklık ediyoruz.

konumuz kısaca buydu şimdi kendi görüşlerimden bahsedecek olursam animeyi cidden beğendim ama artıları ve eksileri tabiki vardı
bunlara örnek olarak ilk önce artılardan bahsedecek olursam; hikayesi , ters köşeler , karakter tasarımları
güzel bir aksiyon , fedakarlıklar ve tatmin eden harika bir romantizm vb. gibi unsurlara sahip.
Eksilerine gelecek olursak eğer bence çok fazla eksisi olmayan tek bir eksiğe sahip denilebilecek bir seri
o da zaman akışı oluyor özellikle ilk bölümlerde yaşanan konuların birazdan birazcık daha fazla hızlı işlenmesi
bu yüzden de sanki kesik kesik izlenmişçesine gibi gelen o duygu , şahsen ben bu duyguyu pek dert etmedim
ama şu da bir gerçek ki bazı olaylar o kadar kısa kesilmiş ki 24 bölümlük seri 12+24 şeklinde 2 sezon yapılabilirdi.
Eğer öyle yapılmış olsa ortaya tamamen harika bir yapım çıkarılabilirmiş ve resmen kusursuz olabilirdi.
yine de kötü mü diye sorucak olursanız asla kötü değil hatta bu haliyle bile bir çok popüler yapıma bin basar.
zaten bu seri de emeği geçenler listesine bakınca anlayabilirsiniz A1-PİCTURE , KADOKAWA ve ANİPLEX
gibi isimler var ve bu üçlüden kötü bir yapım çıkma ihtimali dahi yok. son olarak şundan da bahsetmek istiyorum.
Eğer yorum okuyan ve onlara göre izleyen biriyseniz bu animenin yorumlarında genellikle 9. bölüm ile alakalı baya bir kötü yorum var
hatta bazılarında 9. bölümden sonra animeyi izlemeyi bırakanlar bile olduğu bahsediliyor ama siz bunları umursamayın
çünkü 9 dan sonra olaylar yavaşlamaya başlıyor böyle olunca da bahsettiğim şey gerçekleşip seri mükemmel bir hal alıyor.
zaten 24 bölümün hepsinde izledikten sonra yorumları okudum ve ilk 9 bölümde falan olumsuz yorum yapan insanlar
10’lu 20’li bölümlerde baya baya olumlu yorum yapmışlar yani yorumlara pek kafanızı takmayın siz direk girin siteye izleyin.
unutmadan şunu da söyliyim sonu da insanı aşırı tatmin ediyor. Ben resmen çok tatmin olmuştum.

Bugünlük te bu kadar arkadaşlar bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Tekrardan görüşmek dileğiyle.